وضعیت نامشخص مصدومیت کیا و کریمی
مطالب روز

ایسنا: وضعیت مصدومیت کاپیتان اول و دوم پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی مهدی مهدوی کیا اظهار کرد: ما تلاش خودمان را برای بهبود مصدومیت این بازیکن انجام می دهیم. فرقی نمی کند که بازیکن را برای داربی آماده کنیم یا یک بازی دیگر. ما سعی مان این است که بازیکن را با آمادگی صددرصد به تیم تحویل دهیم، مثل محمد قاضی که درباره مصدومیتش ریسک نکردیم و صبر کردیم که به طور کامل بهبود یابد.

وی ادامه داد: هنوز معلوم نیست که مهدوی کیا به داربی می رسد یا خیر، خود او خیلی دوست دارد که به این بازی برسد، ما هم طبق اصولی که داریم پیش می رویم و باید ببینیم در چند روز آینده وضعیت پایش چگونه می شود، لیگامان مچ پای مهدوی کیا آسیب دیده و باید تا مشخص شدن وضعیتش صبر کنیم.

چشمه سری درباره مصدومیت علی کریمی هم گفت: علی کریمی هم با مصدومیت از ناحیه لیگامان داخلی زانوی پایش مواجه شده است و نیازی به عکسبرداری ندارد اما درباره او هم باید صبر کنیم و از الان نمی توانیم اظهارنظر کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:وضعیت نامشخص مصدومیت کیا و کریمی , :: 8:11 :: نويسنده : s2s m2m

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sv'vld و آدرس shahinm2m2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 80543
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1